Google a urządzenia mobilne

Google a urządzenia mobilne

Tryb zgodności z urządzeniami przenośnymi.

Google wprowadziło niedawno czyli około 01.01.2015 nowy tryb pomocny webmasterom,  do sprawdzenia jak się zachowuje strona widziana na urządzeniach mobilnych, z tego co mi wiadomo google ocenia pięć parametrów zgodności tzn.

1. Rozmiar zawartości

2. Elementy dotykowe

3. Rozmiar czcionki

4. Zawartość flash

5. Konfiguracja okna roboczego

na ich podstawie wyciąga wnioski,  czy strona jest dobrze dopasowana do urządzeń mobilnych czy nie.

Możecie sami po testować to nowe narzędzie od googla tu link

https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/

po przeprowadzonym teście dane są automatycznie aktualizowane w narzędziach dla webmasterów,  jak strona jest do takiego przydzielona i tak jak w normalnym trybie sprawdzanie następuje co dzień .

Można tam odczytać wszystkie błędy wykryte podczas testu.

Moim zdaniem bardzo dobre narzędzie dla walidacji strony pod kątem urządzeń mobilnych,  wielki plus dla google za taką inicjatywę.

 

{jcomments on}

Linki wychodzące a google

Linki wychodzące a google

 

Dostałem do usunięcia filtr nałożony przez googla, a dokładniej filtr nienaturalne linki z twojej witryny, dopasowania w całej witrynie.

Zapoznałem się z witryną,  było to forum z 4000 tysiącami postów. Zacząłem analizować linki wychodzące, było ich nie wiele jak na taką ilość postów około 21 tak mi się wydawało,  choć rozsądek podpowiada,  nie więcej jak pięć, a i to może w niektórych sytuacjach być za dużą ilością. Więc na początek usunąłem część i zostawiłem pięć , wiem dobrze że nie powinno się zostawiać ani pięciu w takiej sytuacji,  kiedy jest już nałożony filtr.  Czasu miałem pod dostatkiem, więc postanowiłem spróbować,  co mi tam. Poprawiłem także plik robots.txt,  a dokładniej ograniczyłem dostęp do niektórych działów forum i wysłałem zgłoszenie do wujka googla, z informacją że błąd naprawiłem.

Odpowiedź przyszła że niestety dalej serwis nie spełnia wymagań i filtra nie ściągną, więc zabrałem się do dalszej pracy.

Prośba o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia witryny http:// .pl/: witryna jest niezgodna ze wskazówkami Google dotyczącymi jakości

 Usunołem wszystkie linki, które wychwiciłem, a niektórym linką wewnętrznym dodałem atrybut rel=”nofollow”

i ponownie wysłałem zgłoszenie.

Po paru dniach przyszła taka informacja :

Prośba o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia witryny http:// .pl/: anulowaliśmy ręczne działania antyspamowe

2015-02-06

Webmasterze witryny http://.pl/,
Przeanalizowaliśmy prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia otrzymaną od właściciela witryny http://  .pl/ i anulowaliśmy czynności podjęte wcześniej w odniesieniu do Twojej witryny. SprawdziliśmyTwoją witrynę i uznaliśmy, że problemy z naruszeniem wskazówek dotyczących jakości zostały rozwiązane.
Informacje o działaniach podejmowanych obecnie wobec Twojej witryny znajdują się na stronie Ręczne działaniaw Narzędziach dla webmasterów. Może minąć trochę czasu, zanim najnowsze aktualizacje stanu witryny zostaną odzwierciedlone na tej stronie i w wynikach wyszukiwania.
Nie podejmujemy żadnych ręcznych działań w odniesieniu do Twojej witryny, mogą jednak istnieć inne powody obniżenia jej pozycji lub zmiany sposobu prezentacji w wynikach wyszukiwania. Google określa kolejność wyników wyszukiwania w oparciu o ponad 200 różnych sygnałów. Od czasu do czasu pozycja może się zmieniać z powodu aktualizacji, które wprowadzamy, by oferować użytkownikom najbardziej trafne wyniki. Pozycja Twojej witryny mogła się również zmienić ze względu na wykrycie zagrożeń. Ze strony Problemy dotyczące bezpieczeństwa dowiesz się, czy odkryliśmy, że Twoja witryna padła ofiarą hakera.


Jeśli Twoja witryna nadal nie wypada najlepiej w naszych wynikach wyszukiwania, przeczytaj artykuły wnaszym Centrum pomocy– pomogą Ci one w zdiagnozowaniu problemu.
Dziękujemy za pomoc w zapewnieniu odpowiedniego poziomu jakości naszych wyników wyszukiwania.
Pozdrawiamy
Zespół ds. jakości wyszukiwarki Google

Także wszystkim wam co macie w stopkach lub gdzieś na stronie linki bez parametru rel=”nofollow” w większych ilościach uważajcie,  bo wujek google czuwa J

 

 

Wymiana Linkami

 

Wymiana linkami kolejny sposób na zwiększenie naszej pozycji w wyszukiwarce google i innych.

   Kolejny dobry sposób na pozycjonowanie swojej strony to wymiana linkami z innymi stronami. W Internecie możemy znaleźć parę programów wymiany linkami, które oferują skrypt pozwalający wymieniać się z wieloma stronami na raz. Na początek musimy zainstalować na serwerze pliki pozwalające na taką wymianę i nadać im odpowiednie uprawnienia odczytu i zapisu, każdy skrypt rządzi się swoimi prawami.

Czytaj więcej: Wymiana Linkami

Sem Seo Ppc

   sem seo ppc

    W pozycjonowaniu naszej strony przychodzą nam takie zwroty jak sem, seo, ppc, marketing internetowy. Są to podstawowe zwroty które pomogą nam w uzyskaniu wyższej pozycji  WWW  w wyszukiwarkach.  Proponuje na samym początku zapoznać się z anglojęzycznym znaczeniem tych skrótów.

 

 SEM –  Search Engine Marketing ,  czyli wszystko co pomoże w odnalezieniu twojej strony WWW w Internecie. Do sem możemy zaliczyć seo i ppc.  SEO — Search Engine Optimization  możemy to określić tak : wyszukiwana fraza pozwalająca odnaleźć naszą stronę przez wynik wyszukiwania wyszukiwarek takich jak Google, Yahoo  i tp.  PPC – Pay Per Click przypuśćmy że chcemy przeznaczyć na promocję naszej strony jakąś kwotę pieniędzy to właśnie PPC jest dla ciebie,  pamiętaj jednak o seo bo połączenie tych dwóch technik daje największe rezultaty w pozycjonowaniu strony www.  PPC to jak sama nazwa wskazuje płacenie osobom za wejścia na twoją stronę przez link lub tym podobnym np. reklama, link, image  wskazujący na twoją stronę WWW  itd. Do najciekawszych z tego typu PPC jest  AdWords,  który ma ogromny zasięg  globalny reklamy tego typu.  Następną reklamą tego typu jest wykupienie płatnych linków na stronach za określoną kwotę. Przy wyborze proponuję wybierać strony o wysokim PR przynajmniej PR 3, ale nie wszystkich. Wartościowe są też strony np. o PR 1.  Załóżmy że chcemy wykupić  1000 linków . Żeby nie przepłacić to wykupujemy 250 linków z PR 4,  150 z PR 3 , a resztę stopniowo w dół do PR1. Jeżeli linki stron są na poziomie PR 0, to raczej nic nam wykupienie linków na takich stronach nie da.  Roboty google rzadko odwiedzają takie strony i nie zobaczą naszego linka. Pamiętajmy także o stopniowym wykupieniu  linków  jeżeli jest to świeża strona, żeby nie było problemów z Google. Na początek od 2 do 5 linków dziennie i systematycznie zwiększać co jakiś czas . Jeżeli połączysz obie techniki SEM  to gwarantuję że twoja strona w przeciągu pół roku osiągnie wysoką pozycje w wyszukiwarce. Po osiągnięciu już zadowalających wyników musimy utrzymać pozycję strony. Proponuję linkować stronę cały czas, a  AdWords wykupywać systematycznie co określoną ilość czasu, w zależności od długości kampanii  i formy reklamy.

Seo Katalogi

Katalogi stron -- SEO Katalogi

 

   Jeżeli myślimy o pozycjonowaniu swojej strony nie możemy zapomnieć o katalogach stron. Dają nam one naturalny sposób zdobywania zewnętrznych linków, które z kolei pozycjonują naszą stronę. Przy wyborze seo katalogów kierujemy się oczywiście oglądalnością danego zbioru stron www, a tak że ilością kategorii jak i samych stron zawartych w nim.

   Następną rzeczą na którą musimy zwrócić uwagę jest sam opis naszej strony i tytuł. Opis powinien odzwierciedlać treść zawartą na naszym portalu, blogu lub stronie WWW. Różne katalogi stron mają różne wymagania co do opisu strony jak i do długości jak i do treści. Z mojego doświadczenia wiem że, najbardziej odpowiednie są takie, które nie przekraczają 500 znaków i zawierają unikalny opis. Wybieramy odpowiednią kategorię najbardziej pasującą do tematyki naszej strony, a jeszcze lepiej jak wybierzemy ich parę – katalogi ograniczają ilość do której możemy przypisać WWW. Jednak jak wniesiemy stosowną opłatę, to ilość kategorii wzrasta gdzie będziemy widoczni. Po uiszczeniu opłaty możemy również korzystać z innych rozwiązań w katalogach np. z uiszczenia naszego wpisu na pierwszej pozycji w danej kategorii, albo na pierwszej stronie. Są to dobre rozwiązania i tanie które kosztują parę złoty, a przynoszą efekty.

   Przed dokonaniem wpisu proponował bym zarejestrować się w danym katalogu z bardzo prostej przyczyny. Jeżeli tego nie uczynimy to nasz wpis będzie nie edytowalny, czyli nie możemy w nim dokonywać żadnych zmian. Nawet jak na obecną chwile nie przewidujemy wprowadzać zmian to może za jakiś czas przyjdzie nam do głowy, że trzeba coś dodać lub uiścić jakąś opłatę żeby wpis został umieszczony na pierwszej stronie, a może poprawić wpis itd..

 

Zamieszczę parę linków, moim zdaniem jednych z ciekawszych do katalogowania WWW.

 


http://fachobook.com (dobry)

http://katalog.onet.pl/

   http://katalog.gazeta.pl/

   http://katalog.wp.pl/

   http://www.rejestracjastron.pl/

   http://www.rejestracjastron.com

   http://katalog.inforam.pl/

   http://www.dodaj-strone.com.pl/

http://www.top-strony.com.pl/

http://www.katalog-seo-max.pl/

http://seogwiazdor.pl/

http://seokatalog24.net/

http://katalogseo24.net/

   http://nitka.slask.pl/

   http://dodaj.pl/

http://katalog.3tx.pl/

 

http://www.dodaj-firme.com.pl/ -- (katalog stron firmowych)

http://black-point.eu/ -- (katalog stron firmowych)

 

 

ok{jcomments on}

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information