Sem Seo Ppc

   sem seo ppc

    W pozycjonowaniu naszej strony przychodzą nam takie zwroty jak sem, seo, ppc, marketing internetowy. Są to podstawowe zwroty które pomogą nam w uzyskaniu wyższej pozycji  WWW  w wyszukiwarkach.  Proponuje na samym początku zapoznać się z anglojęzycznym znaczeniem tych skrótów.

 

 SEM –  Search Engine Marketing ,  czyli wszystko co pomoże w odnalezieniu twojej strony WWW w Internecie. Do sem możemy zaliczyć seo i ppc.  SEO — Search Engine Optimization  możemy to określić tak : wyszukiwana fraza pozwalająca odnaleźć naszą stronę przez wynik wyszukiwania wyszukiwarek takich jak Google, Yahoo  i tp.  PPC – Pay Per Click przypuśćmy że chcemy przeznaczyć na promocję naszej strony jakąś kwotę pieniędzy to właśnie PPC jest dla ciebie,  pamiętaj jednak o seo bo połączenie tych dwóch technik daje największe rezultaty w pozycjonowaniu strony www.  PPC to jak sama nazwa wskazuje płacenie osobom za wejścia na twoją stronę przez link lub tym podobnym np. reklama, link, image  wskazujący na twoją stronę WWW  itd. Do najciekawszych z tego typu PPC jest  AdWords,  który ma ogromny zasięg  globalny reklamy tego typu.  Następną reklamą tego typu jest wykupienie płatnych linków na stronach za określoną kwotę. Przy wyborze proponuję wybierać strony o wysokim PR przynajmniej PR 3, ale nie wszystkich. Wartościowe są też strony np. o PR 1.  Załóżmy że chcemy wykupić  1000 linków . Żeby nie przepłacić to wykupujemy 250 linków z PR 4,  150 z PR 3 , a resztę stopniowo w dół do PR1. Jeżeli linki stron są na poziomie PR 0, to raczej nic nam wykupienie linków na takich stronach nie da.  Roboty google rzadko odwiedzają takie strony i nie zobaczą naszego linka. Pamiętajmy także o stopniowym wykupieniu  linków  jeżeli jest to świeża strona, żeby nie było problemów z Google. Na początek od 2 do 5 linków dziennie i systematycznie zwiększać co jakiś czas . Jeżeli połączysz obie techniki SEM  to gwarantuję że twoja strona w przeciągu pół roku osiągnie wysoką pozycje w wyszukiwarce. Po osiągnięciu już zadowalających wyników musimy utrzymać pozycję strony. Proponuję linkować stronę cały czas, a  AdWords wykupywać systematycznie co określoną ilość czasu, w zależności od długości kampanii  i formy reklamy.

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. To find out more about the cookies we use and how to delete them, see our privacy policy.

I accept cookies from this site.

EU Cookie Directive Module Information